Tiedotteet 2018

17.10.2018 10.59

Tue joulukorteilla vesistöjemme suojelua!

Pidä Saaristo Siistinä ry:n suositut paperiset ja sähköiset joulukortit ovat nyt myynnissä. Joulukorttien tuotto käytetään lyhentämättömänä yhdistyksen toiminnan tukemiseen.

Paperinen joulukortti

Paperisen joulukortin on suunnitellut Ninka Reittu-Kuurila. Hän on suomalainen lastenkirjailija ja kuvittaja, lampuri ja kuvataiteilija. Kortti on kooltaan 105 mm x 148 mm, ja sitä myydään 20 kappaleen pakkauksissa.

Kortit ovat avattavia, ja sisäpuolelle on painettu hyvän joulun ja uuden vuoden toivotukset suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Korteissa on maininta tuoton ohjautumisesta PSS ry:n toimintaan. Kortit on painettu ympäristöystävälliselle kartongille.

Papaerinen joulukortti Ninka Reittu-Kuurila 2018

Korttien sisäpuolella joulun ja uudenvuoden toivotukset kolmella kielellä sekä maininta tuoton ohjautumisesta PSS ry:n toimintaan.

Hinta: 30 €/20 kpl (sis. kirjekuoret), hintaan lisätään postikulut

Tilaa paperiset joulukortit tästä!

Sähköinen kortti

Lahjoita joulukorttivarat puhtaamman saaristo- ja järviluonnon hyväksi! PSS ry:n sähköisellä joulukortilla kerrot sidosryhmillesi arvostavasi puhdasta luontoa ja tukevasi PSS ry:n työtä vesistöjemme hyväksi. Tämän vuoden kortit on kuvannut Jaakko Ruola.

Sähköisen joulukortin saat käyttöösi tekemällä vähintään 250 euron lahjoituksen PSS ry:lle. Korttien tuotto käytetään lyhentämättömänä toimintamme tukemiseen. Lisäksi valittavana on kortti, jonka tuotto kohdennetaan Saimaan uuden huoltoaluksen hankintaan. Sähköinen kortti voidaan yksilöidä toivomallasi tekstillä ja yrityksesi logolla.

Tilaa sähköinen joulukortti tästä!

PSS sähköinen joulukortti Majakka
1. vaihtoehto: Majakka